Descubrindo a ciencia no laboratorio

O alumnado de FPB dos ciclos de Peiteado e Estética e de Agroxardinería e Composicións Florais traballaron neste trimestre o Método científico.

A finalidade deste traballo foi que eles mesmos puideran diseñar o seu propio experimento e levalo a cabo nas instalación do laboratorio do noso centro.

Cada alumn@ pensou o seu experimento, fixo o diseño indicando tódolos materiais que necesitaban e elaborou o seu guión de prácticas para poder aplicar os contidos aprendidos ós seus compañeir@s.

Imos ver o seu traballo!

Así traballou o alumnado de 1º curso de Peiteado e Estética.

O primeiro grupo mostrou ós seus compañeiros como é o fluido non newtoniano. A característica deste fluido é que en condicións normais compórtase como un líquido, pero si lle aplicamos unha forza compórtase coma un sólido.

O segundo grupo quixo explicar como é o principio de flotabilidad mediante o ben chamado “O pantasma da botella“.

O que pretendían explicar con este experimento é que sumerxindo un obxecto pode subir ou baixar sempre e cando teña aire no seu interior.

O terceiro grupo quixo explicar como acontece o fenómeno da cristalización.

O seu experimento consistiu en sumerxir un pau de madeira nunha solución de agua con azucre. Dado que xurdiron certas dúbidas durante o seu experimento, decidiron realizar dúas probas con diferente concentración de azucre. Para evitar confusións de cal era cal, decidiron empregar diferentes colorantes para poder diferencialos.

O cuarto grupo de alumnos do ciclo de FPB Peiteado e Estética amosaron o efecto vacío causado por unha diferencia de presións.

As alumnas quixeron meter un ovo dentro dunha botella sen tocalo. Simplemente metendo un misto dentro da botella.

A continuación mostramos o traballo realizado no laboratorio polo alumnado de 2º curso de Agroxardinería e Composicións Florais.

O primer alumno quixo explicar ós seus compañeiros o proceso de oxidación.

Para levar a cabo dito experimento empregou un tornillo e o cubreu con diferentes substancias (aceite, sal, bicarbonato e zume de limón) durante 15 días.

A segunda alumna quixo explicar ós seus compañeiros o cambio de densidade dunha substancia sometida a diferentes temperaturas.

Para poder realizar o seu experimento, simplemente empregou auga fría e auga quente. As dúas mostras de auga se mezclaron con diferentes colorantes para poder observar os resultados do experimento.

O tercer alumno quixo explicar a velocidade de disolución de dous compostos.

Para poder realizar o seu experimento, empregou cacao puro e Nesquik e disolveunos en auga a temperatura ambiente.

Como podedes comprobar, todo o alumnado fixo un gran traballo.

Estade atent@s, porque seguiremos subindo todo o material pendente deste trimestre.

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *